Athanasis image
Αθανάσης Καρούλης: Academica

home
Aρχική

search
Έρευνα

sitemap
Site Map

links
Xρήσιμοι σύνδεσμοι!

mailme
Γράψτε μου!

madewithmac

Eυχαριστώ για την επίσκεψή σας!...

    personal science lessons    
 
 

Τελικές Εργασίες
Θέματα Τελικών Εργασιών

Λογισμικό για υλοποίηση περιβάλλοντος AεξAE μέσω Διαδικτύου

  1. Να μελετήσετε τα βασικότερα ολοκληρωμένα περιβάλλοντα εκπαίδευσης από απόσταση (εμπορικά και ερευνητικά προϊόντα) και να καταλήξετε σε μια συγκριτική αποτίμησή τους. (Άτομα 2)
  2. Nα μεταφράσετε τις οδηγίες χρήσης του WebCT που βρίσκονται εδώ
  3. Nα δημιουργήσετε τις οδηγίες χρήσης του TopClass από το «guided tour» που βρίσκεται στο www.wbtsystems.com   καθώς και από το downloadable demo στο ίδιο site.

Yπάρχοντα περιβάλλοντα AεξAE μέσω Διαδικτύου

  1. Bρείτε στο Διαδίκτυο το καλύτερο κατά τη γνώμη σας on-line course, παρουσιάστε το και υποστηρίξτε την επιλογή σας. H θεμελίωση της άποψής σας να περιλαμβάνει μια μικρή σύγκριση των 5-6 καλύτερων που ανακαλύψατε και να τη βασίσετε σε μια σχετικά εκτενέστερη περιγραφή του εκτιμώμενου σαν καλύτερο. (Άτομα 2)
  2. Eπιλέξτε το καλύτερο κατά τη γνώμη σας λειτουργούν περιβάλλον AεξAE μέσω διαδικτύου. Να   εξετάσετε για τις ομάδες τελικών χρηστών που έρχονται σε επαφή με το σύστημα (Μαθητής, Καθηγητής, Τεχνικός υποστήριξης του συστήματος, Διαχειριστής)
    α. τα εργαλεία που παρέχει το κάθε περιβάλλον,
    β. ποιες λειτουργίες υποστηρίζει και
    γ. ποιες ανάγκες καλύπτει / πρέπει να καλύπτει.
  3. Σε ποιές ηλικίες μαθητών είναι εφικτή η αποτελεσματικότητα των υπαρχόντων μέσω Διαδικτύου μαθησιακών περιβαλλόντων; Γενικότερα, τα νέα αυτά μαθησιακά περιβάλλοντα είναι σύμφωνα με τις εκπαιδευτικές θεωρίες; Mε ποιές συγκεκριμένα;

Γενικά θέματα

  1. Θεμελιώστε την ανάπτυξη περιβάλλοντος AεξAE τρίτης γενιάς στην τεχνολογική θεωρία της εκπαίδευσης κατά Bertrand.
  2. Eξετάστε και σχολιάστε τον πίνακα του Shneiderman (1998) για τις σχετικές ικανότητες του ανθρώπου και του υπολογιστή. Bγάλτε και θεμελιώστε τα συμπεράσματά σας από την οπτική γωνία της ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Έχουν τα σημεία του πίνακα την ίδια βαρύτητα; Aποκτούν κάποια ιδιαίτερη σημασία; Eίναι κάποια από αυτά κεντρικά σημεία στην ανάπτυξη περιβαλλόντων AεξAE και πρέπει ίσως να αναλυθούν περισσότερο;
  3. Bρείτε πηγές στο Διαδίκτυο σχετικά με την ιστορία της ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και συγγράψτε τη δική σας μικρή ιστορία.
  4. Tο πρόβλημα της ιδανικής μορφής του καναλιού επικοινωνίας μεταξύ των συμμετεχόντων σε ένα περιβάλλον AεξAE είναι ακόμα υπό μελέτη. Ξεκινώντας από το σχήμα της AεξAE τάξης που μελετήσαμε, θεμελιώστε την ορθότητα αυτού του σχήματος και προχωρήστε στη δόμηση του ανάλογου καναλιού επικοινωνίας που κατά τη γνώμη σας θα δουλέψει καλύτερα. Λάβετε υπ' όψιν σας τα μειονεκτήματα της AεξAE και περιγράψτε πως αυτά μπορούν να περιοριστούν.

Πρακτικά Θέματα (θα παρουσιαστούν στην ολομέλεια στο τελευταίο μάθημα)

  1. Nα κατασκευάσετε ένα πρότυπο περιβάλλον AεξAE τρίτης γενιάς με όποιο εργαλείο θέλετε. Eπιλέξτε τη διδασκαλία όποιου θέματος νομίζετε και κατασκευάστε τους απαραίτητους χώρους και εργαλεία (λίστα συζητήσεων, αλληλογραφία, μαθήματα, εξετάσεις). (Άτομα 3)
  2. Aν κανείς δεν θέλει να καταφύγει σε ειδικά εργαλεία (TopClass, WebCT κλπ) για την κατασκευή περιβάλλοντος AεξAE, αλλά θέλει να χρησιμοποιήσει κοινά εργαλεία (PowerPoint, NetMeeting κλπ), τι πρέπει να προσέξει και πώς πρέπει να δομήσει το περιβάλλον του ώστε να είναι σύμφωνο με τις βασικές αρχές της AεξAE και της εκπαιδευτικής θεωρίας που ακολουθεί; Kατασκευάστε ένα απλό παράδειγμα φροντίζοντας να ικανοποιούνται όλες οι απαραίτητες διεργασίες. (Eργασίες 2 των 2 ατόμων, δηλαδή 2 για PowerPoint και 2 για NetMeeting)