Athanasis image
Αθανάσης Καρούλης: Academica

home
Aρχική

search
Έρευνα

sitemap
Site Map

links
Xρήσιμοι σύνδεσμοι!

mailme
Γράψτε μου!

madewithmac

Eυχαριστώ για την επίσκεψή σας!...

    personal science lessons    
nix nix nix nix nix nix nix
 

Τελικές Εργασίες

Τελικές Εργασίες Φοιτητών

Προσοχή: Η σελίδα αυτή θα ενημερώνεται συνεχώς, όσο προκύπτουν νέα ενδιαφέροντα θέματα. Μπορείτε και εσείς να προτείνετε φυσικά κάποιο θέμα που νομίζετε ότι έχει για εσάς (και για το μάθημα) ενδιαφέρον...
Εργασία
Όνομα
1. Μελετήστε το ΑΤΜ των τραπεζών. Ανακαλύψτε προβλήματα ευχρηστίας και προτείνετε λύσεις.
2. Συσκευές εισόδου (joysticks, πιστόλια κλπ) σε παιχνίδια και παιχνιδομηχανές: καταγραφή της υπάρχουσας κατάστασης, περιγραφή των διεργασιών χρήστη, περιγραφή της λειτουργικότητας του interface.
3. Λογισμικό κινητών τηλεφώνων: καταγραφή υπάρχουσας κατάστασης, καταγραφή τυπικών διεργασιών χρήστη, παραδείγματα καλής και κακής πρακτικής σχεδιασμού και υλοποίησης.
Ταρασιάδης Μιλτιάδης
4. Η ευχρηστία των συσκευών εισόδου - εξόδου σε handhelds και κινητά (πχ. στυλό εισαγωγής δεδομένων, οθόνες αφής, ροδέλες κύλισης, πλήκτρα....)  
5. Συνεργατικός σχεδιασμός (participatory design). Αναφέρετε τη συνεργασία σας με χρήστες για το σχεδιασμό και την κατασκευή κάποιας διασύνδεσης (παραδοσιακής ή διαδικτυακής)
6. Τα πρωτόκολλα κινητής τηλεφωνίας (πχ. GSM, GPRS κλπ) ποιά θέματα ευχρηστίας καλύπτουν; Με άλλα λόγια, ποιές από τις προδιαγραφές τους καλύπτουν τον παράγοντα "ευχρηστία"; (Βιβλιογραφική έρευνα)  
7. Αναλύστε, σύμφωνα με το μοντέλο ανάλυσης πληκτρολόγησης (Φύλλο μαθήματος 3 ή Lewis & Rieman, κεφ. 4) την επίδοση στο interface κάποιου κινητού τηλεφώνου. Για παράδειγμα, πόσα κλικ χρειάζονται για ένα SMS;  
8. Αναλύστε, σύμφωνα με το μοντέλο ανάλυσης πληκτρολόγησης (Φύλλο μαθήματος 3 ή Lewis & Rieman, κεφ. 4) την επίδοση του χρήστη σε κάποιο λογισμικό που εσείς θα επιλέξετε.
9. Περιγραφή διασύνδεσης handheld συσκευής. Τυπικοί χρήστες, δυνατότητες, προδιαγραφές, αξιολόγηση.
Γλαμπεδάκης Ευτύχιος
10. Αξιολόγηση κάποιου interface της επιλογής σας με τη μέθοδο του «Φωνητικού Πρωτοκόλου - Thinking Aloud Protocol»
11. Αξιολόγηση κάποιου interface της επιλογής σας με τη μέθοδο «Γραφικής Γνωστικής Περιδιάβασης ή Διάσχισης - Cognitive Walk&Jogthrough»
12. Αξιολόγηση κάποιου interface της επιλογής σας με τη μέθοδο της Ευρετικής Αξιολόγησης - Heuristic Evaluation.
13. Συνδυαστική αξιολόγηση Ι: Αξιολόγηση διαδικτυακών εκπαιδευτικών τόπων με εμπειρική προσέγγιση (ερωτηματολόγιο) και με ειδικούς (ευρετική). Συνδυασμός των αποτελεσμάτων και συζήτηση.
14. Συνδυαστική αξιολόγηση ΙΙ: Αξιολόγηση με Γνωστική Περιδιάβαση και Ευρετική Αξιολόγηση του ίδιου λογισμικού. Συνδυασμός των αποτελεσμάτων και συζήτηση.
15. Αξιολόγηση διαδικτυακών τόπων ως προς την προσβασιμότητα (accessibility)
Ανθόπουλος Λεωνίδας
16. Εφαρμόστε οποιαδήποτε άλλη μέθοδο αξιολόγησης θέλετε σε οποιοδήποτε interface. (Η εργασία αυτή απαιτεί προσυννενόηση με τον διδάσκοντα)